Guvernörsbesök i Stockholm Global City

onsdag 12 augusti 2020 19:00-20:00, Online på Teams

Nu på onsdag har vi tillfälle att möta vår nyvalda guvernör Soledad Aguirre Oddershede.

Missa inte detta! Hon kommer kort ( 10 minuter ) att inleda med sina planer för distriktet 20/21 och vill sen ha ett interaktivt möte om hur vi gör Rotary verkligt relevant idag! Det är så spännande att få intryck från er alla om hur ni uppfattar Rotary! Vad gör vi bra? Vad kan vi göra bättre? Hur kan vi involvera alla medlemmar? Hur kan vi göra skillnad?

Ni som ännu inte är medlemmar är hjärtligt välkomna och era synpunkter är mycket intressanta så tveka inte att komma med frågor!

Missa inte detta! Soledad är en ung kvinna med invandrarbakgrund, idag inte bara District Governor för Rotary utan även med en ledarroll inom den svenska försvarsmakten! Hon har dessutom en stor karisma ! Hjärtligt välkomna - även denna gång via Microsoft Teams

Lars Erik Lundqvist - President